کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317533 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن آفیس مایکروسافت برای iPadOS عرضه شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت سال 2019 از اپلیکیشن جامع و یکپارچه آفیس برای اندروید و iOS رونمایی کرد تا نه تنها قابلیت اجرای فایل های Word، اکسل و پاورپوینت فراهم گردد بلکه در آن امکاناتی نظیر اسکن کردن و اشتراک گذاری فایل ها وجود داشته باشد. این برنامه در نهایت در ماه فوریه پارسال برای دو سیستم عامل مذکور عرضه شد و خبری از انتشار آن برای iPadOS نبود.

مایکروسافت آفیس iPadOS سیستم عامل iPadOS مایکروسافت آفیس

امروز اما، با خبر شدیم که این نرم افزار آپدیت و برای iPadOS عرضه شده است. در لیست تغییرات این برنامه آمده که آفیس برای استفاده در سیستم عامل مخصوص تبلت ها بهینه سازی و گزینه های ویرایش متون از جمله امضا کردن فایل های PDF، تبدیل تصاویر به متن، تبدیل فایل های پاورپوینت به PDF و . . . به آن اضافه شده اند.

نسخه 2.46 این برنامه همچنین، دارای امکانات جدید کامنت گذاری در فایل های PDF است تا کاربران بتوانند تاریخ، اشکال هندسی، تصویر و متن را به این فایل ها اضافه کنند. این ویژگی ها همچنین، باعث خواهد شد تا دیگر نیازی نباشد چند برنامه نصب کنیم تا بتوانیم فایل های مختلف را اجرا نماییم.

اپلیکیشن آفیس یک برنامه کاملاً رایگان است که می توان آن را از اپ استور دانلود کرد ولی مشترکان سرویس مایکروسافت 365 به امکانات پیشرفته ای نظیر ردیابی تغییرات انجام شده در Word، سفارشی سازی لایه های PivotTable در اکسل، درج کامنت در پاورپوینت و . . . دسترسی خواهند داشت.

قابلیت نصب اپلیکیشن جامع آفیس در iPadOS برای کسانی که از تبلت های خود برای انجام کارهایشان بهره می برند، فوق العاده خواهد بود زیرا فرآیند دستیابی به فایل ها را آسان تر می کند. حال با توجه به اینکه سال قبل ویژگی پشتیبانی از ترک پد به iPadOS اضافه شد، آمدن این قابلیت به اپلیکیشن آفیس مخصوص این سیستم عامل نیز بسیار محتمل به نظر می رسد هرچند تا کنون به آن اشاره ای نشده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48549 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/29 تعداد مشاهده: 2051
سافت گذر